Ahad, 7 April 2019

VeggieTales Akan Kembali Dengan Episod-Episod Baru


Sudah rasmi: Episod-episod baru VeggieTales sedang diusahakan dan beberapa suara yang kita biasa dengar akan kembali. Phil Vischer dan Mike Nawrocki - pencipta-pencipta siri itu yang menjadi suara Bob the Tomato dan Larry the Cucumber - akan terlibat dalamnya. 

TBN akan menyiarkan sembilan episod baru berdasarkan buah Rok Kudus, dan juga sebuah rancangan khas Krismas. 

Dalam satu kenyataan, Tom Newman, Ketua Perkembangan dan Produksi di TBN, berkata, "TBN gembira untuk bekerjasama dengan Big Idea Content Group untuk memberi nafas baru kepada jenama kanak-kanak yang amat disayangi ini. Semua episod baru ini akan memperkenalkan semula VeggieTales kepada peminat-peminat sedia ada dan memperingatkan peminat-peminat baru mengenai kepentingan menyampaikan nilai-nilai alkitabiah melalui hiburan kanak-kanak yang bermutu tinggi."

VeggieTales telah menjual lebih daripada 75 juta video sejak kemunculan sulungnya pada 1993. Rancangan itu telah ke udara di rangkaian-rangkaian seperti Pax TV, NBC dan Netflix. Dua filem VeggieTales juga telah dihasilkan, The Pirates Who Don't Do Anything dan Jonah: A VeggieTales Movie.



(Diterjemahkan daripada artikel Relevant Magazine bertajuk, "VeggieTales Is Coming Back With New Episodes" bertarikh 3 April 2019)