Sabtu, 3 Oktober 2015

Artikel Paling Popular Bulan Ini (2015)



Pada setiap bulan ada artikel yang menjadi lebih popular daripada artikel-artikel yang lain. Berikut ini ialah senarai artikel paling popular secara bulanan di blog ini (mengikut jumlah pageview). Senarai ini akan dikemaskini pada setiap bulan sepanjang tahun 2015 ini.


Disember 2015

Artikel paling popular Disember - Miss Universe putuskan hubungan dengan Tim Tebow.


November 2015

Artikel yang paling mendapat perhatian pada November ialah mengenai penemuan Alkitab berusia 1,000 tahun dengan gambar Yesus.


Oktober 2015

Artikel paling popular pada Oktober adalah kisah sebuah gereja lama di Mexico yang tiba-tiba muncul semula dari air. 



Pada bulan September 2015, artikel kesaksian Tracy Trinita, seorang bekas supermodel telah mendapat jumlah pembacaan yang tertinggi.


Ogos 2015

Artikel yang paling banyak dibaca pada Ogos adalah kesaksian Ari Wibowo, artis Indonesia yang telah diubah kehidupan lamanya oleh Tuhan.


Julai 2015 

Artikel yang mendapat pageview terbanyak pada Julai ialah artikel kesaksian seorang Syeikh pelatih ISIS yang telah menjadi pengikut Kristus.

Syeikh Pelatih ISIS Meminta Alkitab Kerana Muak Berperang


Jun 2015

Artikel kesaksian Asmirandah, artis Indonesia mendapat sambutan luarbiasa hebat di tempat teratas senarai artikel paling popular bulan ini.

Kesaksian Asmirandah, Artis Indonesia

Mei 2015

Pada bulan Mei, artikel kesaksian Vaness Wu, seorang pelakon dan penyanyi keturunan Asia telah mendapat jumlah pageview terbanyak.



April 2015

Kesaksian Andrew Chan, seorang daripada tahanan "Bali Nine" yang mula mengikut Yesus di penjara mendapat bacaan terbanyak April.



Artikel yang memberi link untuk jawaban Kristian terhadap buku "Jesus Adalah Muslim" mendapat pageview tertinggi Mac 2015.

Jawaban Kristian Terhadap Buku "Jesus Adalah Muslim?"

Februari 2015

Artikel yang paling mendapat perhatian ramai pada bulan Februari ialah isu pengislaman seorang pelajar Kristian di Kinarut, Sabah.

Seorang Ayah Kristian Sabah Berlinangan Air Mata Melihat Anak Perempuannya Bertudung


Januari 2015

Berita mengenai 41 anggota sebuah gereja Surabaya maut dalam nahas AirAsia mendapat bacaan paling banyak pada bulan Januari.

Sebuah Gereja Surabaya Kehilangan 41 Anggotanya Dalam Nahas AirAsia QZ8501