Jumaat, 11 Januari 2019

Tim Tebow Bertunang Dengan Bekas Ratu Cantik Universe


Pengulas football dan bekas pemain NFL, Tim Tebow sudah bertunang.


Tebow telah melamar Miss Universe 2017, Demi-Leigh Nel-Peters dan mengumumkan keputusannya di Instagram pada hari Khamis. 

"Sungguh indah untuk berkongsi pengalaman dengan seseorang yang begitu memahami dan mendukung. Dia menyokong saya dalam segala yang saya lakukan. Dia adalah orang yang paling manis dan adalah satu penghormatan bagi saya untuk dapat berkongsi pengalaman saya dengannya," Nel-Peters telah memberitahu Fox sebelum ini.

Dari pihak Tebow pula, "Saya sungguh diberkati. Ada banyak untuk saya ucapkan terima kasih."

Nels-Peters, mewakili Afrika Selatan memenangi Miss Universe 2017

GodTV berkata Nels-Peters adalah seorang "Wanita yang benar-benar takut pada Tuhan."

(Diterjemahkan daripada artikel Charisma News bertajuk, "Tim Tebow Is Engaged To Former Miss Universe" yang ditulis oleh Jessilyn Lancaster bertarikh 10 Januari 2019)