Khamis, 21 Januari 2016

Senarai Paling Popular @ Blog domba2domba



Tiga tahun yang lalu saya telah menerbitkan senarai artikel paling popular di blog domba2domba untuk pertama kalinya. Sejak waktu itu saya telah menerbitkan lebih banyak lagi senarai paling popular di blog.

Tujuan saya memuatkan senarai artikel paling popular adalah supaya para pembaca mudah mencari artikel-artikel yang paling diminati di blog domba2domba.

Jika anda dapat mencari artikel yang memberkati anda melalui senarai popular di bawah, bererti usaha saya memuatkannya tidaklah sia-sia! (Klik "Like" di bawah jika anda setuju!) 

Setakat ini, terdapat 4 jenis Senarai Paling Popular di blog domba2domba:

Klik saja di senarai yang anda minati...


 A) TERPOPULAR... MENGIKUT KATEGORI

 Top 5 - Kesaksian Peribadi

 Top 5 - Kesaksian Sabah & Sarawak

 Top 5 - Nasihat Cinta

 Top 5 - "Tahukah Anda?"


 B) PALING POPULAR... MENGIKUT BULAN

 Paling Popular Jan 2016 (akan datang)

 Pilihan Editor Jan 2016 (akan datang)

 Paling Popular Jan - Dis 2015



       C) PALING POPULAR... MENGIKUT TAHUN

       7 Artikel Paling Popular 2015

       7 Artikel Paling Popular 2014




Jika anda pengunjung kali pertama ke blog ini, saya cadangkan anda klik di senarai "10 Artikel Paling Popular Sepanjang Masa*" kerana itulah senarai yang paling utama untuk artikel-artikel popular di blog ini.

Diharap anda diberkati oleh artikel-artikel yang disenaraikan ini! (Jangan lupa klik "Like" di bawah!)