Sabtu, 5 Oktober 2019

"You Say" Kini Adalah Secara Rasminya Lagu Terbesar Kristian


"You Say" kini adalah secara rasminya lagu terbesar Kristian sepanjang waktu. 

Lagu popular itu telah menduduki tempat No.1 dalam carta Billboard untuk Hot Christian Songs selama 62 minggu. Itu telah mengatasi pemegang rekod sebelumnya, "Oceans" dari Hillsong United, yang telah mengungguli carta itu selama 61 minggu.

Daigle telah memberitahu Billboard, "Saya benar-benar telah merenungkan perjalanan 'Oceans,' dan saya ingat melihat bagaimana besarnya kesan lagu itu ke atas begitu ramai orang. Lagu itu sungguh indah bagi saya. Saya berharapan saya akan menjadi sebahagian daripada sesuatu yang dapat menggoncangkan dunia seperti lagu itu. Saya tidak tahu bahawa itu akan berlaku, dan saya tidak pernah menyangka bahawa 'You Say' akan menjadi sesuatu yang menyerupai perjalanan 'Oceans.'"


(Diterjemahkan daripada artikel Relevant Magazine bertajuk, "'You Say' Is Now Officially The Biggest Christian Song Of All Time" bertajuk 4 Oktober 2019)