Isnin, 12 November 2018

Pembikin Filem "War Room" Bakal Mengkagumkan Kita Dengan Projek Terbaru


Alex dan Stephen Kendrick, adik beradik yang telah memberikan kita War Room, Courageous, Fireproof dan Facing The Giants baru saja mengeluarkan treler projek terbaru mereka, Overcomer

Menurut sipnosis laman web itu:

"Hidup berubah mendadak untuk jurulatih John Harrison apabila pasukan bola keranjang sekolah menengahnya dan impian kejuaraan negerinya telah hancur di bawah beban berita yang tidak disangka. Apabila kilang terbesar ditutup dan beratus keluarga meninggalkan bandar mereka, John tertanya-tanya bagaimana dia dan keluarganya akan menghadapi masa depan yang tidak menentu. Setelah bersetuju dengan hati berat untuk melatih merentas desa, John dan isterinya, Amy, telah bertemu dengan seorang atlet yang berazam tinggi yang berlatih dengan segala upaya dalam perjalanan ke arah pencapaian. Diinspirasikan oleh kata-kata dan doa-doa seorang sahabat baru, John menjadi jurulatih yang paling tidak disangka membantu pelumba yang paling tidak disangka membuat percubaan yang mustahil dalm perlumbaan terbesar tahun itu."

Tontonlah treler berikut dan beritahukanlah kami pandangan anda!


(Diterjemahkan daripada artikel Charisma Magazine bertajuk, "'War Room' Creators About To Blow You Away With Latest Project" bertarikh 11 November 2018)