Jumaat, 25 Oktober 2024

Mari Dengar Lagu-Lagu Mazmur Dari Alkitab Versi Borneo


Sepuluh hari yang lalu, saya mendapat mesej WhatsApp dari seorang kawan yang mengandungi sebuah video lagu Mazmur dari Alkitab Versi Borneo (AVB).

Lagu itu dari Mazmur fasal pertama. Menarik benar lagu dari AVB itu. 

Saya berfikir adakah itu permulaan satu siri lagu-lagu Mazmur dari AVB?

Beberapa hari kemudian, saya mendapat satu lagi lagu pujian AVB dari kawan saya, kali ini dari Mazmur fasal kedua. 

Dua hari yang lalu, saya mendapat lagu dari Mazmur kegemaran saya - Mazmur 23. Pasti saja kan Mazmur kegemaran Si Domba Putih ialah Mazmur 23 - Tuhan ialah Gembalaku!

Ini usaha yang baik dari Alkitab Versi Borneo! Saya menunggu lebih lagu-lagu seperti ini dari AVB.

Anda juga boleh mendapatkan lebih lagi lagu-lagu pujian seperti ini dari channel YouTube "AVB in Songs". Kongsikan dengan kawan-kawan anda!