Sabtu, 8 Julai 2017

Tuhan Menyembuhkan Pendengaran Ibuku!

Pastor Yaya (berdiri, berbaju merah) dan ibunya (paling kiri)

Kesaksian Pastor Yaya:

Saya pastor Yaya, saya ingin kongsikan sedikit mengenai apa yang telah Tuhan lakukan dalam Kebaktian Supernatural baru-baru ini, di mana Ibu saya yang berasal dari Sabah, telah mengalami kesembuhan. Setelah telinga sebelah kirinya tidak dapat mendengar selama lebih kurang sepuluh tahun, pada upacara malam ketiga, ia menerima kesembuhan sepenuhnya dari Tuhan Yesus, telinganya kirinya boleh mendengar sepenuhnya seperti normal. 

Di dalam ibadah 3 malam Supernatural Encounter ini, ibu saya adalah salah satu dari 500 orang yang telah disembuhkan Yesus, menurut rekod yang ada, namun mungkin masih ada ramai lagi yang tidak direkodkan. Kebaktian Supernatural ini telah menyatukan lebih daripada 250 buah gereja di Malaysia, dan menerima kehadiran lebih kurang 60,000 orang dalam masa tiga malam berturut-turut. 

Saya percaya kalau Tuhan Yesus dapat memberikan kesembuhan terhadap ibu saya, Dia juga dapat menyembuhkan siapa pun yang mahu datang dan percaya kepada-Nya. Yesus Tuhan yang hidup, berkuasa selamanya, hanya bagi Dialah pujian hormat dan kemuliaan sampai selama-lamanya...Amen

(Diambil daripada catitan Facebook Pastor Yaya di Kumpulan FB Gerejaku, Rumahku bertarikh 6 Julai 2017)